29 January 2012

Mengenali Karektor Lelaki Dari Caranya Ketawa

Cuba Perhatikan ketawa Boifren korang, tengok kot-kot ada yang sangkut macam kat bawah ni.


1 - Lelaki Kedekut - Ketawanya pendek-pendek, ringkas aje bunyinya.


2 - Lelaki Dermawan - Berketawa sambil menabur duit kepada orang.

3 - Lelaki kurang Pertimbangan - Tidak boleh berhenti ketawa.

4 - Lelaki Kurang Ajar - Orang bersedih tetapi dia boleh bantai ketawa berdekah-dekah, memang biadab.

5 - Lelaki Lemah Semangat - Pengsan mendengar ketawanya sendiri.

hahaha...macam mana para perempuan kat luar sana..ada tak ciri2 bf korang macam kat atas  ni....TP punya ketawa macam mana ek...mmm....rahsia.....ni bukan betul2 tau....cuma hiburan..klu korang ambik serius abislah bf korang nnt...heehehhe


5 comments:

  1. bf hana yang no 5 kot....hahahaha... :P

    ReplyDelete
  2. ahahahaah..kalakar..bf nyue y mne satu agak nyer..no.5 jgk kot..he3

    ReplyDelete
  3. aku ketawa no 3 lah. mmg sah2 sewel kan...hahahha

    ReplyDelete