15 September 2011

BERTUMBUK DGN PEMANDU TEKSI

Malang nyer nasib kwn hari ni...dah lah si dia x dapat nk di hubungi..pastu pagi td bgn lewat plak..pastu sampai kat opis kul 9 opis plak x buka lagi..kene lagi tggu...adoi...tp yg paling malang hari ni bertumbuk ngan abg teksi...hahaha terbaek hari-hariku.....

kisah nya macam ni..pasal tambang jer kot..tambang teksi tu rm 14..jadi termasuk ngan tol rm 1..semuanya rm 15 lah kan...jd kwn bayarlah rm 15..boleh plak dia cakap harga lain...x masuk akal lah..lagipun bukan ada dia kasi makan minum pun kat kawan..kalau cakap baik2 boleh lah gak kwn kasi..ni kwn dh bagi rm15 dia terus marah..dh mmg rm 15-16 jer kalau kwn naik teksi untuk ke tempat kerja..nk minta lebih2 plak...bayar ikut meter lah...

dh bayar kwn turun jer lah dari teksi tu nk gi sarapan kt kedai mamak..si pemandu yg x puas hati ni dtg dari belakang kasi kwn hadiah sebiji kat pipi..berdesing telinga makan penampar..hahaha..silap org dia nk main..tanpa buang masa tangan kanan kwn hinggap plak kt pipi dia tp dia x bergerak dari kedudukan dia macam mana kwn tergerak bila kene penampar dia..lawan kwn tu india..kwn ni cuma kt paras bawah cuping telinga dia jer..besar dia lah dari gua..arghhhhhhhhhhh.....peduli apa dia besar ke kecik..

lebih kurang macam ni kwn tumbuk dia

Dh kwn bagi sebiji dia marah2 plak..pastu dia nk bagi penumbuk dia..pergh...nasib baik kwn elak..kalau kene  naya tu..kwn ni kecik jer...kwn tnya apsal plak nk gaduh..kwn bayar ikut meter..dia x bnyk ckp masih lagi serang..kwn elak 2, 3 kali dh cukup kot..dpt dia makan penerajang kt perut dia sebiji ngan penumbuk lagi sebiji..haha..sakit tangan kwn ni..time dh kwn dh nk rasa seronok nk lepas tension ni dtg lah plak org ramai meredakan keadaan..bestnya jadi rakyat malaysia ada yg halang dari terus bergaduh x macam negara luar yg tahu tgk jer..diaorang tanya knpa..kwn citer je lah..pastu ramailh yg marahkan hero tamil ni..kwn ingatkan dh lepas lah..rupanya sempat juga rasa penumbuk dia..sial sakit kot..tp yg x best nyer...apsal lah gigi kwn yg longgar ni x tercabut..adoi..padahal dh kene tepat..rasanya klu xde yg pegang dia mmg tercabut kot gigi ni..tp ada orang tahan jadi kesan dari tumbukan dia berkurangan skit...

nasib baik x sakit balik gigi ni..kalau x naya...jadi moral dalam citer kwn hari ni (khas untuk perempuan) klu dh kene macam ni bayar jer lah..kang lain plak jadinya..tp kalau dia minta lebih2 sngt sampai berganda jgn lah bayar....silap kwn x sempat ambik no teksi tu..bodoh tul...lantak lah...score untuk pertarungan kali ni kawan menang...yea 3 - 2...jgn dia cari kwn balik keje ni dh lah..rasanya x kot..sbb ni kan malaysia...mesti dia pun tau dia salah... KORANG JGN JADI MACAM KWN TAU ... rasanya sbb tertekan kot kwn melawan td.. kwn x suka kekerasan .. guna akal dn fikiran lebih sesuai untuk elakan pergaduhan.. kwn lawan td pun sbb nk melindungi diri jer.. PEACE ..




6 comments:

  1. oit.. bio bebeno.. haha.. melawan jgk kamu ye.. dh bg sedas mse tue elok, kamu amek jee duit lek.. cilakak punyer hero tamil!

    ReplyDelete
  2. penah kena 2x. 22pemandu india. cas mahal dri biasa. geram tol, yg melayu okay je, india je lebeh2.

    ReplyDelete
  3. ish3,,tak patut betul pemandu teksi macam tue..
    apa kata wka buat aduan polis ke ape..
    hati2 ye lepas ne..
    take care..

    ReplyDelete
  4. jgn kawan masuk balai sudah ler...tak pun masuk sepital..!!!!

    ReplyDelete