22 August 2011

Sudah 22 hari puasa dan P1 Teruk

Assalamualaikum....

Nampaknya dh 22 hari kita berpuasa..x rasa macam dh 22 hari kan....cepatnyer berlalu...kene tggu tahun depan pulak lah lepas ni...Alhamdulillah Puasa kwn x pecah buat masa ni...mudah-mudahan sihat lah sampai habis bulan Ramadhan ni...dapat gak kwn puasa penuh tahun ni..
Mesti ramai yg tanya kenapa ngan P1 WIMAX...mcm ni citer dia..kwn sebenarnya dh 2 bulan x bayar bill P1..pastu kene potong..bukan xnk bayar tp kesempitan wang..jadi tgguh dulu bayaran P1 tu..dh 5 bulan tertangguh..dn yang paling sakit hati..sepanjang 5 bulan tu bill tetap jln macam biasa..Kwn x guna pun yg 3 bulan lagi tu..kwn hnya pakai 2 bulan tanpa byr..tp di sebabkan P1 NI TERBAEK...dia bagi HADIAH ISTIMEWA untuk kwn...3 bulan tambahan bill..jadi kwn berhutang sekrang ni 5 bulan bill....giler ba**...X GUNA TP KENE BAYAR....MMG TERBAEK lah...SUKA SGT.....hebat sebiji macam AH-LONG....mmg sama...sama lah...xde beza pun...

Kwn guna jenis ni

Kenapa nk cas apa yg kita x guna kan..sakit hati tul lah...Cas jer lah apa yg kita gunakan..MMG MAKAN UNTUNG HARAM lah...Masa nk ambik bukan main manis lagi cakap.itu lah ini lah..cakap kt tmpat kwn ada dia punya coverage lah...bila dh ambik bwk balik..xde coverage plak..sebelum ambik ckp ada..mmg SIA*....arghhh......bodoh tul diaorang ni wat keje..yg tukang jual dh 1 hal cakap ada liputan lah kat area kawn ni..penipu besar siot..pastu x cakap plak x byr bill jalan macam biasa...mmg BOD**...tau nk jual jer...xpelah....mkn lah duit hram yg korang ambik dari kitaorang ni..x guna bill jalan...hahaha.....tggu jer wahai HQ P1..kwn dtg hari selasa atau rabu ni untuk matikan kwn nyer P1..aku x perlukan korang punya modem ni..sepanjang hidup aku inilah perkara paling bodoh dn menyesal aku penah buat...Jgn nnt aku dtg korang ckp xleh nk matikan mmg makan maki hamun aku lah...aku akan wat kecoh lah kat sana nnt...PENGGUNA SENTIASA BETUL...ingat tu ek...jadi DONT MESS WITH TOPENG PUTEH..

TO P1 WIMAX
Hrp2 sape2 yg pakai P1 tu x jd macam kwn lah..kwn minta maaf kepada sape2 yg menggunakan P1..tp sekrang kwn x pelukan P1 lagi..mmg x perlukan pun sebelum ni...kwn sekarang dh guna UNIFI...MMG SGT TERBAEK walaupun xleh nk bawak mana2...tp jauh lebih bagus dari P1...JAUH KETINGGALAN...malah P1 pun xleh lawan broadband2 lain yg ada kat pasaran..hhahaha..walaupun diaorang x selaju P1 tp lebih bagus dari P1..sape2 yg nk pasang internet kat umah....serius ckp ambil lah unifi..atau broadband biasa jer...Nyesal korang guna P1(klu kene macam kwn lah)..kwn menaip ni bukan hnya kwn yg kene..tp 3 orang lagi sahabat-sahabat kwn kene benda yg sama...xde liputan..download speed slow..dn mcm2 masalah lagi la...x slah pun nk pasang P1 tu..pasang lah kalau tempat ko mmg dalam liputan dia..ok....tp klu betul2 mampu dn nk guna kat umah jer..baik ambik unifi lah..ada siaran tv sekali...mahal skit jer dari P1 tp BERBALOI-BALOI....hehehe.....

MEMANG BEST BRO
Apapun ni cuma luahan apa yg kwn dh kene..x halang pun korang nk pakai benda P1 tu..tp kat sini kwn nk bagitau kwn xkn pakai benda tu lagi dh..cukup lah dia makan duit kwn...susahkan kwn nk guna P1 sbb kwsn umah kwn terkeluar skit jer dari coverage dia...mmg x lah kwn nk ambik lagi benda ni...tp xleh ckp gak kan..mungkin lepas P1 punya syarikat baca benda ni tawarkan kwn penggunaan P1 seumur hidup  percuma...semua tempat ada line..kwn ambik kot..hahahaha...,asa kwn tgh taip ni sampai mesej dr P1 minta bayar..bill dia minta bayaran RM510.85..tu jumlah yg kwn x guna tp kene cas...apapun kwn nk setelkan hutang kwn ni cepat..karang lmbat2 melambong lagi bill...nnt kwn bagitau apa akan berlaku bila nk kwn kt HQ P1..hhehe....Peace..jumpa nnt plak k....


......................................................................................................................................
.

...Tahukah Anda...
Kelebihan Solat Sunat Terawih

Pada malam kedua puluh tiga, Allah membangunkan untuknya sebuah kota di dalam syurga


Read more: Keutamaan Puasa 30 Hari Ramadhan http://www.blogsas.com/keutamaan-puasa-30-hari-ramadhan/#ixzz1U72ms1Va 

8 comments:

  1. hahaha.. mcm uh lar p1.. nnti macam2 alasan die bg..

    ade lagi "best" orang2 yg kerja kat p1 uh maybe ade yg jual insurans.. call orang2 yg gunakan p1 untuk masuk insurans dieorang..

    ada sekali kena tipu nak dekat 3 ratus sebab ingat ade kena mengena ngan p1 kan.. jadi percaya lar kan.. so, masuk lar insurans tu.. dieorang amek kesempatan dekat situ lar.. >.<"

    bila dah terkena.. dh menag hati2 lar kan.. dalam sebulan mesti ade org dri p1 call offer insurans.. alahai.. bosan nyer..

    bler masa tah p1 ade kena mengena ngan jual insurans.. >.<"

    ReplyDelete
  2. mmg giler lah kalau mcm tu...sbb hari tu diaorang ada call kwn..2 kali dh..dia cakap nk anta borang tu pasal insuran tu lah...tp diaorang ckp free..xtau lah macm mana nnt..klu dia dia ckp nk kene byar mmg bawak gi makamah lah..lagipun xde perjanjian apa2 pun..perbualan walaupun rekod tp dia dah awl2 cakap free....

    ReplyDelete
  3. buang modenya kelaut beli yg ok....buat apa pakai yang tak ok kita bayar pe

    ReplyDelete
  4. xleh gak..klu buang x dapat balik rm100 kwn nnt....hehehe..TERPAKSA SIMPAN..SEMAK DH MATA TGK P1

    ReplyDelete
  5. Salam...kita serupaaaaa...dah lama xguna P1 tp masih kena caj coz modem x dipulangkan lg. Dulu kata modem tu kita punya bila dah habis kontrak tp bila na discontinue P1 suh plak pulang modem w'pun dah habis bayar...apa raaaa? Dah setahun, so bilnya pun dah lebih RM500 walhal langsung xguna...silap sendiri yg makan diri...ish3

    ReplyDelete
  6. wah lagi teruk klu mcm tu..senang2 jer diaorang kaya makan duit haram macam tu..giler lah...sedih lah jadi macam ni...teruk2.....

    ReplyDelete